Діагностика пристрою

Правила прийому техніки в ремонт

Ми використовуємо професійний підхід, весь свій досвід і спеціальне сервісне обладнання, щоб проводити діагностику максимально швидко. Щоб допомогти фахівцям додатково скоротити терміни визначення проблеми і ремонту пристрою, будь ласка, дотримуйтесь простих правил:

  1. Чітко сформулюйте всі претензії, які виникають до роботи пристрою. Краще виписати їх на листок і продиктувати майстру по пунктах. Це дозволить виявити навіть приховані проблеми пристрою, а не тільки очевидні несправності;
  2. Якщо несправність з'являється періодично, з якимись певними проміжками або після виконання будь-яких дій-зафіксуйте умови її виникнення. Це дозволить майстру після ремонту переконатися, що проблема дійсно Виправлена;
  3. Якщо несправність з'являється після виконання будь-яких дій (наприклад, після спроби відправити СМС, включити якийсь режим роботи або запустити певну програму), обов'язково розкажіть майстру про це. Це також дозволить точніше визначити причини появи проблеми;
  4. Якщо несправність викликається підключенням будь-якого аксесуара (зарядки, акумулятора, навушників і так далі), Принесіть і їх в сервісний центр. Це дозволить точніше провести діагностику. Можливо, ваш пристрій справно, а ремонту потребує саме аксесуар;
  5. Якщо ви здаєте пристрій по гарантії, то візьміть всі необхідні документи – гарантійний талон, товарний чек та інші «папірці». Це дозволить вам відремонтувати пристрій безкоштовно в деяких випадках.

 

Чітке формулювання несправностей значно скоротить час діагностики. А значить-і ремонт пройде швидше. Якщо ви точно опишете всі проблеми, які виникають при використанні пристрою, фахівець зможе швидше знайти несправність і усунути її.

Навіщо потрібна діагностика

Завдання діагностики - виявлення справжньої причини несправності. Наприклад, якщо смартфон вимикається при відкритті камери, дуже часто це сигналізує про проблеми зовсім не з камерою, а з акумулятором. Під час діагностики майстер виявляє несправність і розробляє алгоритм дій для усунення поломки.

Діагностика проводиться не завжди. Якщо проблема очевидна-наприклад, смартфон впав, і у нього розбився екран – вона не здійснюється.

Що і як ми діагностуємо

При проведенні діагностики фахівці сервісного центру iFix перевіряють не тільки заявлену несправність, але і суміжні вузли. Наприклад, якщо ноутбук не заряджається, ми перевіряємо блок живлення, акумулятор і контролер живлення на материнській платі. Якщо майстер виявить будь-яку «додаткову» проблему, ми повідомимо про це по телефону. Ремонт суміжних несправностей проводиться тільки з дозволу клієнта.

Повна діагностика проводиться тільки на прохання замовника. Це пов'язано з тим, що електронні пристрої складаються з великої кількості функціональних вузлів і елементів. Тому комплексна діагностика займає багато часу.

Скільки триває Діагностика

Терміни діагностики залежать від технічної складності пристрою і заявленої несправності. Процедура може займати від 30 хвилин до 1-2 днів.

Щоб прискорити діагностику, будь ласка, максимально конкретно опишіть несправність. Також наші фахівці прекрасно знайомі з типовими проблемами багатьох моделей смартфонів, комп'ютерів, іншої електроніки та побутової техніки. Якщо поломка "поширена", то діагностика буде проведена максимально швидко.

Термінова діагностика

Деякі поширені і типові види несправностей можна діагностувати прямо на місці – в сервісному центрі при прийманні або вдома при виклику кур'єра. Також наші майстри здатні усувати деякі поломки без доставки пристрою в СЦ. Просто викличте не кур'єра, а інженера – і детально опишіть проблему по телефону.

Оплата діагностики

Діагностика оплачується тільки в тому випадку, якщо клієнт відмовляється від ремонту в нашому сервісному центрі або наші фахівці не можуть усунути несправність. В інших випадках вона проводиться безкоштовно.

Вартість діагностики:

  • Ноутбуки, системні блоки - 70 грн.;
  • Моноблоки, Монітори - 100 грн.;
  • Планшети, Смартфони-50 грн.

Додаткові умови діагностики

Смартфони, планшети, інша Електроніка та побутова техніка приймаються на попередню діагностику терміном до 3 днів. Вона спрямована на встановлення несправності. Після проведеної діагностики ми визначимо терміни і вартість ремонту, після чого узгодимо їх з клієнтом.

Максимальний термін проведення ремонту - 21 днів. Протягом цього часу сервісний центр має право повернути клієнту пристрій без ремонту, якщо усунення несправностей нашими фахівцями буде неможливо.

Якщо вартість ремонту перевищує 1000 гривень, то перед початком сервісних процедур потрібне обов'язкове узгодження термінів і ціни з клієнтом.

Сервісний центр не несе відповідальності за неусунення несправностей, які не були виявлені при діагностиці (так званих «прихованих недоліків»), а також були навмисне або ненавмисно приховані клієнтом при зверненні в сервісний центр.

Передана в сервісний центр техніка може бути повернута власнику на його прохання незалежно від проведеного етапу ремонту. У цьому випадку клієнт повинен сплатити витрати, понесені сервісним центром на здійснення ремонту, в тому числі оплату праці майстрів і вартість використаних запчастин.

Техніка повертається тільки власнику або особі, уповноваженій діяти від його імені, тільки за пред'явленням збереженої квитанції.

Сервісний центр не несе відповідальності за поломки, викликані будь-яким втручанням в програмне забезпечення пристрою.

Техніка приймається в ремонт без карт пам'яті, SIM-карт, чохлів і різних дрібних аксесуарів. Сервісний центр не несе відповідальності за їх збереження.

Якщо несправність віддається в ремонт техніки викликана механічними ушкодженнями або попаданням вологи під корпус пристрою, сервісний центр не несе відповідальності за можливі подальші пошкодження після проведених процедур, в тому числі повної втрати працездатності пристрою. На усунення таких несправностей також не поширюється гарантія.

Власник зобов'язаний забрати передану в ремонт техніку в термін не більше 3 місяців після передачі пристрою в сервісний центр і не більше 2 місяців після отримання повідомлення про закінчення сервісних процедур (або про неможливість їх проведення).

Якщо клієнт відмовляється від ремонту, він зобов'язаний оплатити діагностику і вартість сервісних процедур, проведених для усунення несправностей, в сумі, узгодженій з менеджером Сервісного центру.

При отриманні техніки клієнт зобов'язаний провести огляд і переконатися в усуненні несправності. Будь-які претензії необхідно обговорити з менеджером особисто при отриманні пристрою. Після перевірки клієнт повинен підписати акт про виконання робіт. Гарантійний термін на ремонт і комплектуючі поширюється тільки в разі наявності цього підпису.

Сервісний центр надає гарантію на виконані роботи. Її термін становить 1 місяць після завершення ремонту. Якщо клієнт звертається по гарантії протягом цього терміну, і при діагностиці виявляються сліди попадання вологи під корпус, механічні пошкодження пристрою, пошкодження гарантійних пломб або самостійне втручання в програмне забезпечення – гарантія анулюється, і ремонт проводиться платно.

Записатися на ремонт

Залиште свої контактні дані і ми передзвонимо Вам найближчим часом